2011-11-17

Inventering och tjejkväll

Jag hade så mycket planer för idag. Men när jag vaknade klockan 10 med huvudvärk insåg jag att det var hopplöst. Apoteket stängde klockan 14 idag för inventeringen och jag och Kerstin var kvar till klockan 20... Gick en snabbis till Filbytergallerian för deras tjejkväll, vilket var trångt och trevligt. Snygga dörrvakter, bra erbjudande, mingelmat och drinkar... Hade varit mysigare att ha sällskap av någon förstås. Jag kollade på Gant, Boomerang och Peak Performance efter vinterjackor, men hittade inget upphetsande. Usch, svårt att köpa vinterjackor och dyra är de också. Tips någon?

Kom hem runt klockan 21, däckade i soffan framför min ägg- och svampmacka och Mr Deeds med Adam Sandler. Amerikansk feelgood as its best. Skulle diska, posta brev, städa, tvätta håret... Får bli imorgon istället. Efter jobbet. Tänkte åka till Uppsala då, men det går inga passande tåg.

Sorry Erica & Björnie, kommer nog på söndag trots allt. Ska bli härligt med en helg med syrran i Stockholm och vännerna i Uppsala.

Glad men väldigt trött tjej med tatuering. Not.

No comments: