2011-11-11

Tråkiga nyheter

Snörvel. På något konstigt sätt bröt min förkylning ut nu. Har snörvlat och nyst hela dagen. Säg inte att jag kommer att bli ännu mer förkyld så att jag inte kan träna nästa vecka heller. Suck.


Till råga på det fick vi reda på att en av våra härliga kollegor ska sluta. Hon har fått ett annat jobb i Finspång, vilket är närmare till hennes pojkväns jobb. Så himla tråkigt, eftersom hon är en av dem som är mest kompetenta och passar in i vårt gäng väldigt bra. Jättesynd. Vi kommer inte att anställa någon ny utan blir det förmodligen schemajusteringar (jag får jobba ännu mer...) och en deltidsanställd farmacevt får gå upp i timmar. Så när A är här, kommer jag nog tyvärr att jobba väldigt mycket. Men det viktiga är att hon mår bra och trivs med sin arbetsplats. Kommer att sakna henne!

Trött, sjuk och lite uppgiven Naffe

No comments: