2011-11-12

Uppdatering från min säng

Jobbade bara fyra timmar idag och gick sedan och köpte sexiga underkläder och en go' halsduk. För jag känner mig så himla sexig just nu med täppt näsa och bleka kinder. Nu har jag käkat lite rester och ligger i varma säng. 

I går natt var ingen bra natt. Jag var uppe till klockan 3 och funderade mycket, grät lite och tyckte väldigt synd om mig själv. Det var som alla mina känslor exploderade inom mig. Ni vet när det gör sprängande ont i bröstet och man får svårt att andas för att känns som om hjärtat brister. Allt känns bara hopplöst. Man vill bara kunna flyga iväg från sin balkong och slippa alla problem. 

Det är lite mycket just nu. Min pojkvän känns väldigt långt bort, jag önskar jag kunde hjälpa min lilla familj, på jobbet väntar jobbigare tider, förkylningen har försvagat min kropp och mitt psyke. Jag är helt slut. 

Men nästa vecka är en ny vecka. Jag måste påminna mig själv om att jag är stark.
Dock är mitt hår helt fantastiskt tack vare Vichy-schampot! Mjukt och blankt. Tack för tipset, Emelie och Fatemeh! 

4 comments:

Marie said...

Kämpa kämpa!

Amran said...

after every hardship comes relief! ha tålamod och gråt ibland om det behövs så ordnar sig allting till det bästa i slutändan. Går igenom en rough tid här själv just nu (som jag inte kan dela i kommentarfältet, haha) men jag försöker tänka positivt och hoppas att allt löser sig. :=) och det gör det nog ska du se.

Erika aka bff said...

KRAAAAAAAAM. Jag vet hur det känns. Men du är stark som få vännen. Det blir bättre snart. Ge det tid o ta en dag i taget. Snart är A här också. Finns alltid ett samtal bort om du behöver prata. Eller ett tåg bort om du vill ses. Älskar dig bff.

Naffe said...

Tack för varma ord, älskade vänner.