2011-11-28

Så nöjd


Vilken bra dag! Jag har jobbat asset av mig eftersom en kollega gick hem sjuk (igen) och vi fick kämpa med måndagskön som alltid bildas efter en helg. Men det gick bra och kunderna jag fick var så glada och trevliga, vilket gjorde mig glad och trevlig. Eller var det tvärtom? 

Efter jobbet blev det en timmes spinning med en ganska medioker instruktör. Dålig rockmusik och hans hysteriska "tempo, tempo, tempo" och oavbrutna mumlande i mikrofonen gjorde mig så där pepp. Dessutom lät det som killen bredvid mig i cykeln kom varje gång vi höjde motståndet, "åååååh" och "uuuughhh" lät det... Men jag svettades floder och kommer att känna det i benen imorgon. 

Nu sitter jag och svettas i soffan, middagen är på g!


Jag är så nöjd med mitt te... Jag menar, min dag!

1 comment:

Lai Wah said...

Du menar väl ditt te, också? ;-) Tack för att du var med mig på min stora dag! Det betydde mycket att ditt fina leende, snygga du och din (galna) humor var en del av lördagen! Mer kvalitetstid snart, yeay! Love you, babe <3