2011-11-21

Så mycket tankar

Jag har så mycket i huvudet just nu att jag bara ville sätta mig ner och skriva sida efter sida om alla mina tankar. Jag ville skriva om svaghet och hur mycket jag hatar svaghet. Jag ville skriva om mitt dåliga självförtroende och hur ful och oattraktiv jag känner mig just nu. Jag ville skriva om mina mardrömmar och hur jag vaknar gråtandes utan anledning. Jag ville skriva om mina problem och hur det tär på mig att se människor jag älskar lida. Jag ville skriva om min ständiga klump i halsen. Jag har börjat skriva text, sedan suddat och börjat skriva rubrik, sedan suddat.

Mitt huvud exploderar snart av alla tankar som bara snurrar och snurrar och snurrar. Vet ni vad jag ertappa mig själv med att längta efter? Jag längtar efter att sova. Inte kärlek, sällskap eller festligheter. Jag vill bara sova bort allt som händer omkring mig. Jag vill bara sova och sedan vakna till en lite bättre värld där alla jag älskar mår lite bättre. Jag orkar inte vara vaken i den här världen.

Nej men, det här var ju lite deppigt, hör ni. I morgon är en ny dag och då blir det lite bättre! God natt!

1 comment:

Oppa said...

Älskade Naffe! Jag hoppas att du vet att du berikar min värld med kärlek, skratt och vishet! Puss på dig!