2011-11-20

Söndag: Mys med mina besties

Glömde berätta att jag hade den stora äran att hänga med två av mina absolut bästa vänner idag. Erica, som skippade en danslektion och Björn som tog paus från sitt tentaplugg för att hänga med mig. Vad skulle jag göra utan er, mina fantastiska vänner? 

Björn, jag saknar att bo med dig, krama dig om kvällarna och se dig gå runt och spänna dig halvnaken.

Erica, jag saknar våra djupa samtal om livet, att brista ut i skratt med dig och bara njuta av din klokhet.

Tillsammans är ni den perfekta blandningen mellan snusk och visdom, skratt och gråt, drama och enkelhet. Jag älskar er.

Att få vara med er båda är en lyx få förunnat.

1 comment:

Oppa said...

Det är en lyx att få umgås med dig! Kan inte säga så mycket mer än att jag saknar och älskar dig med! Puss och kram! :D