2012-01-13

Legendary!

Åh, jag packade till kl 3 igår. Fy fan vad jag är trött. Ikväll ska brorsan hjälpa mig bära grejer och flytta hem till föräldrarna. Får tillgång till den nya lägenheten 25 jan, så det blir en snabbvisit.

Men vet ni vad jag gjorde igår? Köpte massa groupon-kuponger på Birka Paradiset Medelhavskryssning! Wohow! Mina underbara vänner som köpte dealen och som ska med än så länge: Jack, Jocke, Sofie, Karin, Andrew, Linus, Lisa, Helen & Fredrik och Lenis & Patrik! Åh det kommer att bli fantastiskt roligt!

För 490 kr/person ingår del i 2-bäddshytt med havsutsikt, medelhavsbuffé inklusive alkoholhaltig dryck, frukostbuffé OCH busstransfer! Birka Paradise är det enda fartyget med ett pool och jacuzzi-däck med fejkad solljus, så bring your bikinis! Och på kvällen blir det poolparty! Det kommer att bli legend-wait-for-it-ary!!!

No comments: