2012-01-02

New Year's Eve 2011

När vi bestämde oss för att vi inte orkade åka till Uppsala (trots att vi var ledsna över att vi inte fick träffa Erica, Yemi och Björn) bestämde vi oss för att ha en liten sista-mninuten-bjudning hos oss. Trodde typ att kanske 3-4 pers skulle komma. Vi blev totalt 12 personer i min lilla lägenhet! Supertrångt, jättemysigt och fantastiskt roligt.

Kojo vet inte var han ska kolla med alla vackra damer...


Knytkalas med mycket gott!
Fina Sandra och stilige Eddie

Mer gott i soffan!
Fina flickor!
Vi har så roligt ihop!
Haha, kolla Tessans blick!

Fyrverkerier på Drottningbron

I år var det inne med varmluftslyktor!

Fina paret!

Glada tjejer!
Jackie and Naffie! Första nyåret vi firade ihop efter 12 års vänskap!
Nyårspuss!

Cool bild med min nya lins och Emelies krokiga fingrar!

Tack för att ni kom, gänget! Alltid mys att festa med er! 

Thank you for spending NYE with me, love! The only good pic of us was
of course blurry!
 P.S. Det kommer mer bilder på Facebook snart och självklart går det alltid att be mig ta bort bilder ni inte gillar.

1 comment:

kojo said...

Eller så kanske jag kollade på ännu en vacker dam till vänster om mig? Vem vet? ;)

Mycket kött jag hade på huvet O_o