2012-01-23

Mina kära vänner!

Idag har jag en helt ny energi. Ny vecka, nya tag! Jag jobbade från 10-18, stressade till Vasaparken på lunchen för att skriva på kontrakt för min nya andrahandslägenhet, käkade galet många mandelbiscottis till mellanmål, gick hem till Max, fick instruktioner om hans lägenhet och fick nycklarna (yay!), tränade 1 timmes bodypump, käkade en tallrik spaghetti och tog en lång het dusch.

Puh! Blev ni inte trötta av att bara läsa det där? Jag är helt slut. Chattar lite med A som är på jobbet. Han ska träffa sin doktor i morgon bitti för att ta ut stygnen och kanske få veta resultaten av sina scanningar. Håll tummarna, mina vänner!

Vi hörs imorgon. Måste sova tidigt, infomöte imorgon kl 8.45. Åh, så tidigt, haha.

1 comment:

Erika aka bff said...

Du är bara helt otrolig! Jag ser din inre styrka som inspiration för mitt liv. Du är fantastisk.