2012-01-18

No inspiration

Idag hade jag ingen inspiration att blogga. Jag käkade samma lunch som igår. Jag spenderade lunchen med att ringa Birka och boka vår kryssning. En kund sade att hon skulle nämna mig i sitt testamente eftersom jag var så snäll. Jag var klädd i min favoritkofta från Boomerang. Jag käkade macka och fixade med Sofies internet hos Sofie i sällskap med Karin. Jag fick en inbjudan till Helens examensmiddag som jag tyvärr inte kan gå på. Det var typ min onsdag.

Och typiskt nog hade jag massa läsare idag! Suck... Men i morgon är en ny dag! Puss på er!

God natt, mina turturduvor!

2 comments:

Isunia said...

Coolt att du är apotekare, det är jag med - snart :) Jag skrev exjobb i Kalifornien så har också tänkte på det där med att kanske jobba där någon gång. Ska bli intressant att följa hur det går för dig :) Lycka till!

Naffe said...

Vad kul med exjobb i Cali! :) Ja, ju fler vi är desto fler kan vi hjälpa varandra! Kul att du följer min resa! :)