2012-01-09

Min stackars mage

Slutade, hör och häpna, kl 17 idag! Gick en runda på staden med min kära men mycket kräsna Sofie och kollade in kökslampor. För industriellt, för romantiskt, för stor, för liten... Haha. Fast hon har ju all rätt att vara kräsen när det gäller hennes egna första lägenhet! Vi skulle träna som sagt, men vid kl 18 blev vi hungriga och satte oss på Sibylla för varsin laxburgare respektive hamburgare. Gott. Somnade i soffan så fort jag kom in från kylan (haha, du med, Sofie?). Hatar vinter.

Jag tror jag har fått en släng av magkatarr igen. Konstigt. Har ju haft ledigt, stressat ner, käkat 3 mål per dag... Kanske är en eftersläntrare efter alla dessa hektiska veckor med min älskling och all ätande då. Jaja, en Omeprazol-kur blir det från och med imorgon! Ta hand om er, mina vänner.

Men glad är jag ändå! För min pojkvän sade nyss att jag är hans lilla mirakel och att han är så "blessed" att ha mig
(och han är inte religiös alls...). Haha, åh nyförälskelse!

1 comment:

Marie said...

Men vad har du gjort med tröjan Naffe?