2012-11-11

Äntligen

Äntligen i Sverige och i tid till och med! Tack alla gudar och tack vare min 20 minuters springmatch på Charles de Gaulle-flygplatsen i Paris. Flyget från Seattle var som sagt 1 timme sen och jag hade ungefär 20 minuter att orientera mig på en av världens största flygplatser, ta mig igenom security och custom. Var sjukt andfådd, spyfärdig och flåsig när jag kom fram till gaten. Visste ni att när man spyr efter ansträngning har man bara utnyttjat 70% av sin kapacitet?

Nu väntat jag på tåget till Lkpg som går 14.17. Direkttåg som kommer fram 16.45 till Linköping. Puh. Så skönt. Ursäkta de tråkiga bilderna. Sitter och läser på Donken. Inga filter i världen kan rädda det lilla som fanns av min skönhet. Har varit uppe i 24 timmar i sträck nu. Fy fasen.

2 comments:

Marie said...

Min gamla fotbollstränare brukade alltid upplysa oss om det när vi klagade på att vi inte orkade mer på träningarna;)

Naffe said...

Haha, ja hur kan man glömma inte sin barndoms tränare..? Kram på dig