2012-11-11

33 timmar

Efter 33 timmar utan sömn (förutom någon kvart här och där) ska jag nu sova. Jag är egentligen inte så trött utan mest yr och det känns som jag går på moln. Har käkat en mysig middag med far och bror. Vi käkade massa godsaker från Kalifornien som jag tog med hem. Hade nästan ingenting med mig tillbaka som var mitt, allt var mammas shoppingfynd och godsaker till far. Duktig dotter.

Har  precis skypeat med A en liten stund. Vi saknar varandra så mycket redan. Han erkände att han doftat på mina mysbyxor för att komma ihåg min doft och jag stod en lång stund och funderade på att inte tvätta mitt hår för att det doftade av honom. Men då skulle jag vara riktigt ofräsch på jobbet i morgon.

Jobb i morgon... Lång dag i morgon, kl 9.15-19.15 (10 timmar!). God natt.

Skönt att vara i en säng istället för ett tåg eller ett flyg...

No comments: