2012-11-23

Swedish House Mafia: Recap

God kväll mina vänner och ovänner! Vilken fantastisk torsdagskväll vi hade på Friends Arena. SHM var grymma! De fick 35000 glada människor att dansa, skrika, sjunga och svettas! Egentligen hade de bara 6 egna låtar som de spelade under de två timmarna, men vad gör det när de låtarna var bäst! De inledde med Greyhound och avslutade med ett medley. Rysningar! Speciellt när de fick alla att sätta sig ner för att hoppa upp och dansa när "Don't you worry child" körde igång. MAGI! 


Tack SHM för en grym kväll! Här får ni lite bilder (som ni kanske redan sett på Instagram eller Facebook kanske!).

Mina tjejer utanför mäktiga Friends Arena

Jag och Sandra passade på att ta en toabild när vi fortfarande var fräscha!

Inne på arenan och tar en öl medan AN21 spelar i bakgrunden!

När vi insåg att man kunde köpa t-shirts med kort, blev vi hysteriskt glada!
Här är jag och Sandra nöjda i våra Dont you worry child-kill-tshirtar, haha!

Sjukt peppade precis innan klockan 21!

Här är killarna: Steve Angello, Axwell och Sebastian Ingrosso!

Sofies min säger allt - extas!

SHM hade en grym scen och show!

Under Daft Punk-låten! Grym lasershow!

När jag inte dansade röven av mig försökte jag ta lite bilder!
John Martin gick upp på scen och sjöng Leave the World Behind - epic!

Avslutningen...

No comments: