2012-11-19

YEAH!

Har precis kommit hem från ett svettigt, stönande, hett, intensivt, ångande... Spinningspass! Åh, det var roligt, Nisse var lika mysig som vanligt och jag trampade tills jag blev yr i bollen. Kolla in mitt svettiga nylle och linne på bilden nedan. Första träningspasset denna vecka - check! Två kvar denna vecka!

Jag har funderat på mitt nya hälsosamma liv och jag tror att jag ska följa min kollega Sofias tips. Från och med denna måndag (vilken dag är bättre att börja med ett nytt mål?) ska jag bara käka onyttigheter på helgerna. Vardagarna måste vara fria från godis, choklad, chips, glass, kakor, bakelser... Det är ju så lätt att ta sig en mumsbit när man bor hemma och har allt tillgängligt i skafferiet. Är ni med mig? Det kan väl inte vara så svårt? Och tänk hur nöjd man känner sig när man får käka gott på helgerna!

Just do it! Som Nike säger. Men idag hade jag bara Adidas på mig. Vad har de för motto?

En packad spinningssal med peppade människor och en före-efter-bild på yours truly!

No comments: