2012-11-06

TOEFL - done!

Har precis släppt av A på jobbet, ska låna hans bil idag och fixa lite ärenden idag. Annars ska jag mest plugga järnet idag. Anthony har en tid hos doktorn i morgon onsdag, då de ska kolla hans arm igen. Håll tummarna för honom!

Förmodligen lånar jag bilen på torsdag igen för att hälsa på moster och mamma en sista gång innan jag åker hem på lördag. Kan ni fatta att 3 veckor har gått så snabbt? Önskar att jag hade varit smartare och lagt 1 vecka semester efter provet istället, så att jag kunnat ha lite semester också... Dumma mig. Nu blir det att flyga tidigt lördag morgon, komma fram till Lkpg söndag eftermiddag, och jobb på måndag. Suck.

Glömde ju berätta för er att jag gjorde TOEFL i lördags! Gick upp klockan 6.30 för att vara på plats klockan 7.30. A skjutsade mig dit och hämtade mig. Det var huvudsakligen kineser och indier där och så jag. Jag tror det gick bra, men man kan aldrig veta säkert. Man måste ha vissa poäng på TOEFL, för att kunna få FPGEC. Håll tummarna!

No comments: