2012-11-27

Sårad kvinna

Min arm gör fortfarande ont efter vaccinationen, är det normalt? Öh, jag som farmacevt ska väl kunna svara på den frågan? Ibland vet jag inte vad jag gör på jobbet... Haha. På 2 dagar har jag tagit totalt 3 nålstick. Jag är inte rädd för nålar, men jag förstår varför gamla och sjuka är så bittra ibland. Man blir ju helt slut av den här oron, stressen och all väntan...

Efter vaccinationen åkte jag förbi T för en liten julfika, vi har snackat om att kika på Novemberljus och käka scones med S, men i kväll blev det lite julfika på tu man hand. Mycket att skvallra om, haha. Ja, jag gick inte på spinningen idag och fuskade med fikat. Mår lite dåligt över det. 

I morgon blir det jobb 9.30-19 och sedan gymmet. Äntligen.

Lussekatter, pepparkakor och mögelost! Yummy!


Och tända ljus, myspys!

Omplåstrad... Men ler ändå.

No comments: