2012-11-26

Måndag igen!

Sitter vid köksbordet och har precis käkat lite rester (hon gör vad? tänker ni) Ja, min måndag har inte varit som alla andra måndagar. Vaknade klockan 7 för att ringa och boka besök på vårdcentralen (fick tid nästa måndag...), somnade om och var vid lunchtid uppe på US och tog blodprov. Mycket nu. Men det ordnar sig.

Nu ska jag snart bege mig till jobbet (nu? tänker ni) och jobba kväll. Det är inventeringstider på Wasen! Så idag jobbar jag 17-22. I morgon jobbar jag dock bara 9-14 och ska sedan gå på stan, hitta julklappar, träffa Tessan för en (nyttig) fika, ta min andra Gardasil-dos och sedan gå på spinning. Puh!

På tal om hälsosamheter, så får förra veckan godkänt. Gick på spinning, gymmade och dansade på SHM-konsert. Så det får väl räknas som 3 träningspass? Käkade inget godis eller fikabröd på vardagarna (utan att fuska!), men hade ett litet undantagsfall på torsdagen då jag käkade Burger King till lunch och McDonalds till nattamat... Bättre kan det bli!

No comments: