2010-01-04

I morfars lagenhet

Antligen ar jag framme. Sov sa djupt idag (de fa timmarna jag fick sova) att jag knappt markte nar planen lyfte, landade, serverade dricka... Sag underbara vyer pa NY och vackra snolandskap nar jag da och da vaknade till, men inte ens fotogalna jag orkade ta fram kameran. Bara sov och sov. Jag gick pa och av planen som i en drom. Tack och lov att jag kom fram till ratt stad...

Ar i morfars lagenhet nu. Den ar valdigt mysig och valdigt morfar. I morgon ska jag helt sjalv aka och halsa pa honom pa sjukhuset. Ar lite orolig for hur jag ska reagera och hur jag kommer att kanna. Men det ordnar sig. Jag ar har for att muntra upp och ta hand om min morfar. Mina egna kanslor och sorg far jag ta senare.

Har internet har och kommer att blogga varje dag formodligen. Ni hanger val med?

P.S. Hittade lite yogavideon pa youtube igar och korde framfor datorn. Yoga + somnbrist = zombie-Naffe. Inga flygplansragg idag alltsa. Daremot slog jag i huvudet jattehart. Charmig!

No comments: