2010-01-10

Room 501 - day 6

Idag blev jag väckt av att min moster ringde och sa till mig att somna om. Hon kom in tidigt till sjukhuset och tyckte jag kunde ta sovmorgon idag eftersom det var synd om mig. Synd om MIG?! Men eftersom jag somnade 4 igår så somnade jag tacksamt om. Hann även webcama lite med min mor och syster innan jag åkte till sjukhuset. Det var mysigt och välbehövligt.

Ännu en dålig dag. Morfar åt nästan ingenting. Han drack bara lite Ensure (näringsdryck) och sov. Jag och hans granne som kom med och hälsade på, masserade hans händer och fötter och han såg lycklig ut för ett tag. Han fick även prata en stund med min mor och syster och han verkade ha roligt. Men när han lade på suckade han "Äntligen...". Han har fortfarande humor, min älskade morfar!

Kom hem redan vid 20 eftersom morfar ville sova ifred. En hel kväll för mig själv med mina tankar. Inte bra. Jag saknar mina vänner i Uppsala, i Sac, i hela världen... Hoppas att ni kommer ihåg mig, för jag tänker på er!


Blek, mittbena och kort hår vs solbränd, snedbena och långt hår?

1 comment:

Erica Aka Mami said...

Älskling. Skickar massa kärlek o tänkar till dig. Vem kan glömma en så fantastisk, unik, genuin, charmig och vacker människa som dig?! Snart snart finns jag där in person.