2010-01-07

Tack

Tack till allt stod jag fatt av er den har tiden, mina vanner. Det ar verkligen sjukt jobbiga tider nu och da jag behover mina vanner som bast. Kanner mig sa otroligt ensam. Jag ar lite besviken att familj och nara vanner inte ens verkar ha tid (eller modet) att fraga mig hur jag mar. Jag ar Little Miss Sunshine och Stalmannen vanligtvist, men nu ar jag bara manniska.

Jag kanske inte vill prata om det med er nar ni fragar, men ni anar inte hur mycket jag uppskattar ett "Hur mar du?" eller "Jag beklagar". Behover inte sa mycket mer. Bara de oden far mig att forsta att ni bryr er. Ge mig allt stod ni kan! Tack kara vanner.

3 comments:

Lai Wah said...

Finns där för dig älskade vän, and you know it <3 kämpa på, vet att du klarar dig! Massa kärlek från din lilla asian twin!

Alma Kirlic said...

Tänker på dig kära Naffe. Stor kram på dig.

Naffe said...

Tack alskade vanner! Ni ar mina sma solstralar!