2010-01-03

My New Years Resolution

Jag blir alltid så glad när jag kollar på bilderna från min Marseille-resa med mamma! Dels hade vi det väldigt mysigt (min mamma är bästa mamman) och dels var jag så vältränad och välmående på den tiden. Hela den sommaren hade jag jobbat med regelbundna tider på Apoteket KC och ägnat mig åt att göra nyttiga, fräscha matlådor. Tränade minst 3 gånger per vecka och cyklade till och från jobbet.

Detta året är det dags. Min beach 2010 börjar redan i slutet av mars i och med Spring Break! Tänker inte festa halvnaken med supergymmarna Tysken och Spanjorskan utan att vara fit. Nu är jag dessutom singel och kan inte ens skylla på extra-kilona som alltid medföljer ett förhållande. Ännu en anledning att hålla sig i form så att man fortfarande är eftertraktat kött på köttmarknaden. Men framför allt vill jag må bra fysiskt igen! Orka mer, känna mig piggare, sluta vara hängig och seg.


6 comments:

Anonymous said...

BOING ALERT!

Naffe said...

The pics were for you Matt!

The Mexicano said...

lol I knew it, thanks I appreciate it!! And if you need any help gettin back in shape I'll be there to help...you know if you need anyone to help you stretch or massage out any cramps :p
P.S.
Are there more pics like this to come?

Sabine said...

alltid lika snygge naffeliten ;)

Naffe said...

Tack min sotaste Sab! Hoppas allt ar bra med dig och kul att du tittar in har! PUISS (som du brukar skriva)

Sussi said...

Mitt nyårslöfte är också att se ut sådär på mina bilder! =) I´m workin on it men det har ju blivit ett och annat trivselkilo i förhållandet :D

Kram kram.