2010-06-01

Slutet på en era

Spanjorskan har alltså lämnat oss. I tisdags skjutsade jag henne till SFO och med tårfyllda kramar och pussar tog vi farväl av varandra och ett helt fantastiskt år tillsammans. Så många minnen... Så sjukt mycket skratt och även tårar... Nu känns det verkligen som mitt år i USA är slut. Jag har i och för sig mer än två veckor kvar med min underbare A, men det känns som i och med Elenas hemresa, så är denna era över. Vilket år det har varit. Får göra en summering snart.

Jag vet, jag har varit en dålig dålig bloggare och borde piskas. Men jag är så lyckligt kär. Vill bara vara med honom hela dagarna. Vi göra inte ens så mycket. Vi kollar på amerikanska serier, käkar frozen yogurt och bara myser dagarna i ända. Ska fortsätta med det.

1 comment:

Amran said...

tråkigt att du inte har skrivit så mycket men vi förstår nog mycket väl. Du ska inte tänka på det alls, ha det mysigt och njut bara.

mycket kärlek
/