2011-03-22

Detta stör mig idag:

  1. SINGELLIVET. Jobba, träna, jobba, träna, fika, jobba, träna, träffa vänner... Jag kör på 100%. Jag lever i princip ett singelliv. Ingen tid för romantik eller annat tjafs. Men nu är det bara 1 månad kvar... Berättade att jag ska göra 2 veckors praktik i Sacramento i april/maj?
  2. JANTELAGEN. Träffade en gammal vän till familjen idag på bussen som skröt om sin dotter som är läkare nu. När hon frågade hur mycket ingångslönen för apotekare är på sade jag 27000. Varför var jag så jävla JANTE och vågade inte berätta att min ingångslön är väsentligt högre?!
  3. ALLA JÄVLA VIRUS. Jag håller på att bli förkyld. Neeeej, inte nu när jag har varit så duktig med träningen, gym igår och bodypump med Sofie idag... Känner mig liten, ensam och ynklig. Ingen som kramar mig och ger mig te.


No comments: