2011-03-20

Fantastic Four and mr Tightass

OMG, vad jag har varit trött idag. Den här tanten är alldeles för gammal för att festa hela natten. Too old for this shit, som man säger i Amerikat. Men det var det värt! En riktigt nice inflyttningsfest hos mr Tightass slutade i galet dansande med mina favorittjejer på NH. Ja, det är inte så mycket mer att säga. Spana in bilderna istället!

Älskar dig, min soulie.

Bild på "röda mattan"! Jocke ser nöjd ut.

En till!

Ooops, vad hände här?

Mingel i köket.

Mr Tightass öppnar vårt paket. Vietnamesisk kokbok!

Jockes fantastiskt bögiga och goda bål.

Mina snyggingar på NH.

NH:s tomma dansgolv...

Världens roligaste bild. Ignorera mongot i mitten, men räkna antalet rutiga skjortor. Helt otroligt! 5 stycken på 2 kvm...

Fadia: "Jag känner mig som en asiat!!"

Före och efter...

No comments: