2011-03-06

Sunny Sunday

En solig söndag är nog något av det bästa som finns (efter skållande heta duschar och sova i sked). Tror ni det är en tillfällighet att Sunday stavas med "sun"? Jaja, jag vet, det har säkert sitt ursprung i något annat, men det är väl en fin tillfällighet i alla fall? Sunny Sunday!

Idag ska jag åka buss i 4 timmar till Uppsala. Tack och lov går Swebus ända till Ekonomikumparken, där Bina bor. Ska bli mysigt att ha ett litet pyjamasparty med henne ikväll (små rosa underkläder, kuddkrig som spårar ur, tjejhångel... Eh not!).

Haha, jag märkte visst att jag mobilbloggade hela dagen igår. Är det något att ha, tycker ni? Eller ska jag fokusera på färre bloggar med mer kvalitet? Gillar ni mina mobilbloggar - klicka på LIKE, om inte klicka i DISLIKE.

Like eller dislike? Ni kan väl inte motstå detta bedårande leende (med underbett)?

No comments: