2011-03-01

Kontrakt påskrivet idag!

Egentligen måste jag skriva klart min kommunikationsuppsats och skicka in den innan midnatt, men jag måste bara berätta en rolig sak för er. Jag har skrivit på ett jobbkontrakt idag!

Det är förvisso bara ett 4-månaders (sept-dec) kontrakt för en apotekartjänst på apoteket jag jobbar på nu, men lönen har jag lyckats pressa upp till orimligt högt för en nyutexaminerad lillskit som mig som dessutom ska göra samma sak på apoteket som jag redan gör idag. Jag är riktigt nöjd, min chef är bäst. Nu kan jag ta ledigt i augusti och hälsa på min älskade pojkvän i Kalifornien, sedan komma tillbaks utvilad och solbränd och jobba 4 månader för att sedan fundera ut vad jag egentligen vill göra. Perfekt!

Grattis till mig själv!

1 comment:

Sanna said...

Grattis, så roligt!