2011-03-17

En dålig dag, helt enkelt.

Vilken dålig dag. Dagen började med att jag sprang till bussen, halkade och slog i knät stenhårt. Blä. Jobbade sedan 10-18.00 och jobbade över en halvtimma eftersom jag tyckte synd om min chef som var ensam farmacevt. Blä. Hon uppskattade det väldigt mycket i alla fall. Sedan missade jag min bussjävel... Två gånger! Dubbelblä. Första bussen missade jag för att jag var tvungen att köpa bananer till mamma, andra bussen missade jag för att busschaffören var en bitch. Missade poweryogan, för att jag kom hem så sent. Blä. Sedan försökte jag boka biljetter till USA till mina syskon, men fick inte tag på dem. Blä. Otacksamma slynglar. "Jaha, jaha, intressant, hm hm" tänker ni.

Har dock haft två, långa mysiga telefonsamtal idag. Är stolt över min vän som har satt igång med plugget! Kämpa på, vännen! Är så glad över min andra vän som alltid muntrar upp mig och får mig att skratta högt på busshållplatsen. Haaah!

På tal om "haaaah". Gissa vem som kommer och hälsar på mig i helgen?! Lilla Kinesen, min Soulie, the one and only: Lena! Det ska bli så grymt mysigt. Vi lärde ju känna varandra när jag pluggade i Sac och hon bor i Göteborg, men vi har ändå lyckats få till en del dejter! Saknar henne så! Ska bli sjukt kul att ha henne här en hel helg!

Alla pluggkvällar med Mexicano aka Matt i Study Lounge på Sac State.

Roadtrip på Thanksgiving-breaket till LA & San Diego!

Het dejt i Göteborg, med pruttande araber och massa annat skoj!

Tacoförberedelse i Uppsala, vår andra dejt!

No comments: