2011-03-29

Pumped out

Puuuh. Kom hem från gymmet nyss. Jag ägde stepmastern. Beach 2011 närmar sig... Idag har varit en riktigt lång och tung dag på jobbet. 8.30-17.00 egenvårdsplugg och receptexpediering med bara en pirog till lunch. Men no worries darlings, jag har käkat frukt och mellanmål. Nu ska jag duscha och sedan packa väskan inför Prag. Åker ju redan till syrran i Stockholm på torsdag kväll och imorgon kommer jag inte att hinna eftersom Sofie ska laga middag åt mig och Emelie! Ska bli så spännande och förmodligen väldigt gött! Åh Gud, jag älskar mat. Det är tur att jag tränar också.

En liten shoutout till Fanny, en go tjej jag lärde känna på Värmlands nation i Uppsala. Hon lämnade världens finaste kommentar om att kärleken övervinner allt... Hon har själv haft distansförhållande med en pojk i Australien i ett par år men nu pluggar hon i Australien och njuter av livet. Jag är så avundsjuk! Hon träffar en tysk, en amerikan, en australiensare, pluggar på stränderna hela dagarna och får nära sin kärlek. Som mig (fast vid poolen) för 2 år sedan...

Men nu är det bara 23 dagar kvar tills jag och A ses och då får vi 3 hela lediga dagar att bara vara med varandra (han jobbar ju och jag ska göra praktik där)! 3 hela dagar! Gissa om vi ska...!

I miss our adventures, babe! Louvren, Paris 2011.

No comments: