2011-03-10

Shopping!

Eftersom det var snöblandat regn idag och jag fått skavsår av mina Converse, bestämde jag mig för att jag var värd lite shopping. Holmlunds i Uppsala är en av mina favvoaffärer med massa snygga märkes- och vanliga kläder. De hade tag 3 - betala för 2 på sin rea, tjoho! Det fanns massa fint. Svårt med vinterrea dock, för det är mycket svart och tjockt fast man är ju sugen på ljusa, luftiga vårkläder. Men hittade några kap. Alla tre plaggen för 280:-, kalas!

Jag är lite efter modet. Köper enaxlade toppar och skinnshorts nu. Typ ett år efter alla andra... Men toppen är väldigt skir och passar till sommaren ändå med blommor på axeln och skinnshorts passar ju allt.

En väldigt enkel jerseyklänning med snygg rygg. Tänk tillsammans med skinnjacka, Ray-Bans och Converse. Inte så nytänkande, men ack så snyggt!

No comments: