2011-03-02

XXX

Ja, mina vänner. Trots punktering på cykeln, extrem trötthet, mörker, kyla och jävlighet lyckades jag masa iväg mig till gymmet. Jag och Sofie körde stenhårt på ben, rygg och bål. Vi är inte så mycket för att jobba på en kroppsdel utan vi kör hellre igenom flera. I morgon ska vi på en timmes BodyPump. Nu är jag dock helt slut efter en riktigt het dusch. Är för trött för att gå och lägga mig till och med.

Ex. Smaka på det ordet. Expojkvän, exflickvän. Vad tycker ni om det, mina vänner? Kan man ha kontakt med sina ex? Om man måste ha kontakt med sina ex, vad är ok? Hur mycket kontakt kan man ha utan att det blir olämpligt för ens nuvarande partner? Beror det på den nuvarande partnerns inställning till ex? Jag tycker att om man vet att ens flickvän är känslig när det kommer till ens ex (som man nästan gifte sig med) så ska man försöka umgås så lite som möjligt med exet för att inte göra sin nuvarande flickvän orolig eller obekväm.

Den vise Chris Rock sade: A man is only as faithful as his options. Don't push it, så att man hamnar i ett läge då man har en option. Vad tycker ni?

För trött för att gå och lägga mig...

No comments: