2011-03-27

Ja, det var Thomas!

Och yes, han är kvar i Bachelorette! Det var så klart Stockholm-Thomas som jag dejtade av och till runt 2005-2006. En väldigt trevlig och charmig kille, hoppas det går bra för honom i Bachelorette! Nu ska jag fortsätta kolla på skiten bara för att han har gått vidare, haha. Sorry, nu ska fjortisen sluta tjata.

Låt oss tala om opera istället. Har ni varit på opera någon gång? Jag har faktiskt aldrig det. Men nu är det dags! Första gången och det i Prag, kan det blir mer fantastiskt? I och för sig är tydligen operor och teatrar sjukt billiga i Prag. 40 SEK för en opera liksom. Så man måste inte vara jättevälklädd. Men ändock, ska herrarna ha kostym måste jag ha någon fin klänning. Kanske måste shoppa en ny bara för sakens skull? Haha. Här och här kan ni läsa mer om den italienska, tragiska operan Tosca som vi ska gå på. Ska bli så spännande!

Ja, vad ska man hitta på nu? Eftersom min pojkvän vägrar vakna, så får jag väl gå och lägga mig då. Ja, ibland är det inte så roligt med 9 timmars skillnad. Ibland är det inte så roligt... Alls.

1 comment:

Jocke said...

Vi kommer se såååå fab ut vi tre ;)