2011-03-24

www.overstock.com

Min käre pojkvän tipsade mig om overstock.com, som är en sida där de säljer ut märkesgrejer som de har för mycket på lager i affärerna. Helt sjukt bra priser på helt sjukt underbara saker (även om det fortfarande är hela csn-bidraget). Så när jag flyttar till USA och tjänar 50000-60000 kr/månaden ska jag shoppa. Här är några väskor som någon rik miljonär kan köpa till mig om denne gärna vill. Jag tänkte ha dem såhär:

Miu Miu till jobbet... 10 000 SEK.
Fendi clutch till festen... 4000 SEK.

Celine tote till shoppingturen... 11 000 SEK.

Prada till middag med vänner... 3000 SEK.
Bottega Venetta till dejten... 7000 SEK.

3 comments:

Oppa said...

I Uppsala har vi Storstock. I USA har de Överstock... Stock i olika former verkar vara det som är på din tunga just nu...

Naffe said...

Hahahaha. Stock är bra.

Anonymous said...

Vet du om det är wn pålitlig sida? Tack!!