2011-03-07

Mitt livs sista tenta imorgon!

Kära vänner. Sitter just nu i Binas lägenhet i Ekonomikumparken i Uppsala. Har varit på föreläsning och seminarium från kl 8.30-15.30. Somnade inte en enda gång! Mirakel sker än... Fikade sedan en gigantisk Linné-bulle med Matt, Erica och hennes darling Yemi på Café Storken. Amerikanskt patriotism i sitt esse. Tyvärr dog min telefon (ja, man måste ladda iPhone VARJE dag), så det blev inget mobilbloggande. Nu ska jag repetera lite gamla tentor inför morgondagens tenta från helvetet som man måste ha 80% för att klara. Mitt livs sista saltenta! Wohooow! Sedan blir det föreläsningar och mys resten av Uppsala-veckan. Är uppbokad VARJE kväll nu, det ni!

Nu ska jag koka spaghetti, diska Binas disk, duscha och sedan plugga. Just i den ordningen. Later, darlings!

No comments: