2012-05-10

Blåbär

Kom hem efter en kort men svettig och intensiv dag. Jobbet var lite kaotisk när jag kom in vid kl 14. Trots att det var en torsdag och vi inte hade så mycket kunder statistiskt sett var det långa köer. Det beror ju lite på vilka kollegor det är som står i recepturen, tyvärr... Men det gick bra ändå. Stängde vid kl 19 då Sofie hämtade mig och vi gick till gymmet. Körde hårt igenom hela kroppen och skvallrade när vi vilade mellan repsen. Vi och biffarna. 

Efter gymmet gick vi (som alltid) förbi Hemköp. De har fått in mjölk med 30% extra protein. Provade den med blåbärsmak. Gott! Ska nog inte köpa proteinpulver ändå. Käkar ju hälsosamt och mycket protein annars. Så länge jag har ägg, mjölk och kött hemma! Jag ser ju hur min kropp mår och ser bra ut så som jag äter nu. Jag vill ju vara frisk och snygg inte bodybuilder. 

Mmm, mjölk med blåbärssmak!

No comments: