2012-05-23

Middagstajm

Stängde med kära Monica idag och det var riktigt segt att titta ut på det soliga Stora Torget med massor glada solande människor och fullspäckade uteserveringar. Idag tänkte jag cyklar ut till föräldrarna eftersom pappsen är hemma från sjukhuset nu. Men eftersom jag måste till jobbet en snabbis imorgon vid kl 9 och sedan direkt till föräldrarna för att hjälpa pappsen flytta, så blir det en ensam middag hemma istället för en massa flängande.

Håller på att koka potatis. Blir en riktig svensk klassiker ikväll. Sedan ska jag och Sofie sätta oss på någon uteservering och ta en (alkoholfri) drink. Ingen alkohol och stenhård träning innan semestern är min plan. Det är ju typ lite mer än en vecka kvar bara! Yay!

Nu ska jag käka mina gula kiwin i väntan på potatisen. Älskar gula kiwin. Hörs snart, mina vänner!

Kul tjej!

No comments: