2012-05-11

Min fredag

Vilken dag. Mina fötter ömmar efter att ha gått så mycket idag. Egentligen borde vi på apoteket ha stegräknare på oss, skulle vara intressant att se hur mycket vi går en dag på jobbet. Många kilometer skulle jag gissa på. Idag fick jag i alla fall luncha med några av mina favoriter! Amanda, J&J hämtade upp mig på apoteket och vi gick till Coffeehouse by George för en härlig lunch på deras uteservering. Mysigt. 

Kom hem ganska utslagen vid kl 18 och har tvättat och käkat lite sedan dess. Har även catchat up lite med Erica som äntligen är hemma i Sverige med sin Yemi. Vad underbart för dem att få sätta igång med sitt liv tillsammans! Love you guys.

Vet att jag ser ut som en trött tjockis (why?) på denna bild, men de andra
blev ju så söta! Bild lånad från Amandas Instagram. 

No comments: