2012-05-28

Kräftstjärtar och zucchini

Ibland överträffar jag mig själv. Shit, vilken god pasta jag har gjort! Superenkelt och supergott! Åh, jag är så stolt över den här pastan att jag måste dela med mig av receptet. Man kan ha i vilka grönsaker som helst efter smak.

  1. Fräs en gullök i lite margarin
  2. Skär upp och ha i en liten zucchini och fräs den tills den blir lite mjuk
  3. Häll i Arlas Saffran- och Tomat-creme fraiche och rör runt några minuter
  4. Smaka av med salt och peppar och tillsätt cayennepeppar efter smak
  5. Släng i kräftstjärtarna och rör om
  6. Smaka av med mer salt, peppar och cayennepeppar
  7. Sist av allt, släng på några körsbärstomater som dekoration
  8. Servera med fettucine och njut!


Naffes pasta med kräftstjärtar, saffran och zucchini

1 comment:

Anonymous said...

I am definitively going to prepare it for dinner, one of these days!