2012-05-10

Yes!

Nu har jag dammsugit, torkat av, diskat, städat badrummet, lagt fram tvätten så att jag kan tvätta direkt efter jobbet imorgon OCH duschat och tvättat håret. Wohow! Tänk att det kan vara så skönt och tillfredsställande när allt är rent och fint. Men nu är jag så trött. Jobb imorgon 10-18! Let's get it.

Säger godnatt med en bild på gamla gänget i högstadiet. Haha, vi var med i Talangjakten som Berzeliusskolan hade varje år. Vi gjorde ett medley med Månskenssonaten, Fives cover av We will rock you (jag rappade...) och Oasis' Wonderwall. Vet inte hur vi tänkte, förmodligen inte alls. Men vi kände oss riktigt coola i alla fall. Och coola såg vi ut, eller vad säger ni?

Från vänster Emelie (nu ekonom), Amanda (läser på Försvarshögskolan), Anna (doktorand i medicinsk kemi), Annas pojkvän Emil (teknisk fysiker), 15-åringa Naffe och mina kära Sofie som ser så himla gullig ut här (undersköterska)!

No comments: