2012-05-07

Lukten av svett

Det är bara måndag och jag ligger redan helt utslagen i soffan. Fy fasen vilket bodypump-pass. Totalt kör vi ungefär 800 rep varje bodypump-pass. Inte illa va? Och idag lade jag på 1,25-2,5 kg på alla övningar. Bicepsen var jag tvungen att lätta på på slutet. Men shit vad alla tog i! Instruktören Angelica sade på slutet av passet "Oj, nu luktar det faktiskt lite svett här inne, men det ska det göra!". Haha, hon är för skön. Och snygg också. 

På tal om snygg, idag var jag nog snyggare än vanligt för en okänd kille började prata med mig i ingången när vi tog på respektive av oss skorna. Bara så där. Sedan var min favorit-receptionkille i receptionen där han hälsade med "Hej! Det var längesen man såg dig!" och började konversera. Jag  blev så ställd att jag scannade mitt kort men glömde ta min pass-biljett. Haha. Åh Naffe, blir alldeles till dig när killar pratar med dig! Gulligt. 

Har sett senaste avsnittet av Gossip Girl (Bart Bass is back!) och Game of Thrones ("Where are my dragons?!"). Ah, härligt att varva ner till favoritserierna.

Detta spel borde vi köra, Jack och Jocke!

No comments: