2012-05-06

My better half

Mina kära vänner, jag är en halv människa. En ynklig varelse som har förlorat sin bättre hälft. En patetisk och abstinent människa. Jag känner mig tom, övergiven, ledsen, orolig och förvirrad. Vad ska jag göra? Vad ska jag göra utan min iPhone?! 

Lämnade in min iPhone på NetOnNet idag där vi köpte den för lite mer än ett år sedan. Min power-knapp har inte fungerat på två veckor och i och med att man har 2 års garanti hos NetOnNet, kan man skicka iväg den till verkstaden för att kolla om det är ett fabriksfel eller inte. Om det är ett fabriksfel får jag en ny iPhone och om det inte är det får jag tillbaks min gamla telefon och får betala en 400:- avgift. Det tar cirka 2 veckor. Suck.

Jag känner mig verkligen orolig. Inte för min telefon utan för mig själv. Vad ska jag göra utan min kalender (kommer att missa alla viktiga möten), sms (kommer att känna mig ensam) och möjligheten att chatta med Anthony när han är på jobbet? Vet ej. Hoppas det inte tar mer än 2 veckor...

Om det är någon som vill ha mitt nummer som jag använder under dessa 2 veckor, hör av er. Puss!

No comments: