2010-02-19

Beautiful girls all over the world...

Ligger i min sköna säng och lyssnar på riktigt bra festmusik. Bra att hiphop börjar bli mer och mer elektroniskt. Jag menar, lyssna på Three 6 Mafia's samarbete med Tiesto. Eller gamla godingen Sexy Bitch med Akon och David Guetta. Kan det bli bättre? Det bästa av två världar! Peppar inför en helkväll på The Park. Det blir ett gäng på 8 personer som ska dit och "get fucking wasted". Självklart står vi på gästlistan!

Sorry än en gång att jag är så dålig på att uppdatera. Min ena näsborre krånglar och ger mig sjukdomssymtom vilket innebär att jag sover mycket av min lediga tid för att bli frisk igen. Så, igår till exempel kom jag hem från skolan klockan 3pm, gick och lade mig och vaknade klockan 9pm. En hel kväll bortslösad trodde jag. Nej, efter en snabbdusch åkte jag till campus, hängde med coola killar och gick till sportbaren Bislas för pommes och öl. Sierra Nevada smakar som blommor!

Vet ni? Jag älskar mitt oansvariga liv här. Jag vill inte åka hem. Aldrig någonsin!


Ska den här tjejen transformeras till en partytjej på en timme?

No comments: