2010-02-27

"Poke him with a banana!"

Ikväll var jag ute med Mexicano och hans roomie Nicki-ticki. Vi började med att käka sushi på Arigato (bästa stället med sake bombs och half price off rolls), åkte vidare för öl på Bislas och hamnade till slut på en bar som hade biljardbord. Där jag SPÖADE killarna i en omgång Cut Throat! Antar att lite cleavage gör susen. Andra omgången sög jag dock. Antar att för mycket cleavage kan bli tröttsamt efter ett tag.

Jag älskar att hänga med killar. De blir som en storebrorsor, rapar, fiser (inte än tack och lov), snackar skit, snackar (dåliga saker) om tjejer, tar hand om en...Dock kan amerikanska killar vara mycket grovare än svenska har jag märkt. Eller så är svenska killar sissys. Mexicano sade idag att han ser mig som hans buddy. Söt!


Enda bilden jag tog ikväll. Lame! Men så här såg jag ut!
Gillar mitt korta hår, ska nog köra på det ett tag till...

3 comments:

Oppa said...

Hahaha! "Antar att för mycket cleavage kan blir tröttsamt efter ett tag" -Klockrent! :D Det är väl mest du som rapar och fiser nu? :P

Jag älskar ditt hår på bilden! Synd bara att du inte lärt dig att fota dig själv med att ha kameran bredvid ansiktet ;)

Puss och kram!

Naffe said...

Haha u know u love me! Tack,ska försöka tänka på att fjortisfota mig på rätt sätt! ;)

Puss oppa

Alma Kirlic said...

Ojoj, riktigt californilicius.