2010-02-09

Me time

När E var här och vi reste runt som mest kunde jag ibland längta lite efter "me time". Då jag bara rår om mig själv och tar hand om mig själv.Käka svenskt godis, noppa ögonbrynen, manikyr & pedikyr, tvätta, städa undan skrivbordet, blogga... Nu när jag väl har "me time" så är jag sjukt uttråkad och vill träffa folk! Typiskt!

Jag och Spanjorskan skulle egentligen på Mr Greek (skönhetstävling för fraternity guys) ikväll och spana in heta fraternitykillar. Men vi såg fel på tiden och var där 1 timme för tidigt och medan vi satt och väntade såg vi några mexikanska killar som vi hörde skulle ställa upp. Hm hm. Så vi bestämde oss för att åka hem istället.

5 comments:

Angry Mexican said...

You guys don't like the Mexicanos huh? tss...your loss!

Naffe said...

We love you! That's all that matters right?

Da Boss said...

Whatever you say stud!

Erica said...

Ey varför sa du inte att du ville ha me time!?!?! Jag kunde ju letat upp en till nice italiano eller en yemiyemiyemi or something o gett dig lite tid för dig själv ju!! Stupido älskling

Naffe said...

Ville inte såra dina känslor. Nej, du vet vad jag känner om våra veckor ihop. Love you babe! ;)