2010-02-20

Kanske borde vila?

Jag har ont i halsen, huvudvärk, är bakis, har en täppt näsborre och en svullen lymfkörtel. Det är kanske dags att vara hemma och vila sig frisk?

Men vilken kväll! The Park var hysteriskt packat, så vi gick till ett ställe som hette Dream. De hade Mardi Gras tema (lite sent?) och dörrvakten gav mig beads fast jag inte flashade något. Hade riktigt roligt, trots att 60% av gänget bailed... Weak. Köpte inte en drink själv, eftersom Tyskens kompis känner bartendern. Sedan blir man som tjej i USA bjuden också, till skillnad från Sverige. Killar, vad tycker ni om tjejer som står vid baren själva? Bra raggtillfälle eller bara desperat?

Kände mig dock lite gammal när en nybliven 21-åring raggade på mig. Väldigt söt, men väldigt ung. Sedan blir man självklart smickrad när killen man spanat in hela kvällen kommer fram och bjuder en på en drink! Jag som inte faller för asiater. Men det var något extra med den här killens leende. Finaste kroppen, inte tacky stil (inget orange hår) och bra på att dansa. Ja, jag är ytlig. Förlåt att jag låter så kill- och festtokig just nu! Men det är väl det vi singlar gör? Festar och raggar!

Nu ska jag ta en tupplur och sedan hitta någon som vill käka bakis-sushi med mig.


Bästa sushin på Hollywood Blvd.

1 comment:

Erica aka sweden said...

Jag har hört att alkohol/konstant festande/ingen sömn sänker immunförsvaret... *host*