2010-02-10

Slitting my wrists

En riktig partyhelg närmar sig... Men vad spelar det för roll när ingen vill vara med och festa?
Torsdag: The Park
Fredag: Födelsedagsmiddag med släkten och frat party/Valentines party
Lördag: Min födelsedag! Mardi Gras i San Francisco? (eftersom Naughty Gras är slutsålt)
Söndag: Valentine's day/Kinesiskt nyår

Jag saknar min familj och er, mina kära vänner. Det är på de viktiga dagarna, som jul, nyår, födelsedag, som man saknar sina nära och kära mest. Speciellt på födelsedagen. Då vill man känna sig älskad och speciell. Det är ingen här som vill fira min födelsedag. Eller jo, jag har ju min galna Spanjorska. De andra är för panka (de stackars amerikanska studenter är verkligen PANKA jämt), för trötta, bryr sig inte eller har en flickvän som bestämmer. Önskar att jag fick vara med mina gamla, lojala, underbara vänner på min dag.

P.S En timmes yoga tog musten och matlusten ur mig. Varför är jag inte hungrig längre? Bara sömnig.

Förra årets tårta!

1 comment:

Lilla L said...

Låter som att en riktig galen helg är på intåg ;) Hade så gärna velat festa och fira din födelsedag med dig! Det vet du om! Du finns iaf i mina tankar. Se till att ha riktigt skoj i helgen!! Grattis på födelsedagen, happy valentine's day och GOTT NYTT (kinesiskt)!! Wish you all the best! /Your lilla R<3