2010-02-08

Gamla Naffe är tillbaks!

Efter en spark i rumpan av A är jag tillbaks: mer energisk, mer skvallrig och mer SVENSK än någonsin! Insåg att jag drog mig för att skriva när jag skrev på engelska, för att det tog mer energi att fokusera på stavning, grammatik och så vidare. Dessutom blev det lite mer opersonlig på något konstigt sätt. Whatever dude, nu är jag tillbaks igen på bloggfronten. Ska blogga flera gånger om dagen. Flera gånger i timmen. Flera... Ok, kanske inte.

Tänkte gå på yoga idag, men det blir nog att ställa sig på löpbandet istället. Beach 2010, eller rättare sagt Spring Break 2010, here I come!

Min darling Erica har åkt tillbaks till Sverige! Tack för dessa 3 underbara veckor! Bild från San Francisco (obviously!).

2 comments:

Alma Kirlic said...
This comment has been removed by the author.
Alma Kirlic said...

Nice. Jag jublar. Men jag vill bara poängtera att du bör blogga så länge det känns roligt. Börjar du lida av "uppdateringsstress" får du ta det lugnt. Vi vill ju framför allt att du ska må bra. No pressure dear Naffe.