2010-02-22

Var försvann våren?

Usch inatt var det verkligen kallt. 4-gradigt och dimmigt. Var försvann sommarvädret jag snackade om? Kommer alla körsbärsblommor att dö nu? Usch, det ska regna typ hela veckan dessutom. Men det är ju midtermsvecka, så det kanske är bra. Då kommer jag i alla fall hålla mig inomhus och plugga. Eller?

Ja, jag vet att det är snöstorm i Sverige och att det råder trafikkaos. Jag är väldigt, väldigt glad att jag inte var hemma den här vintern, hade nog avlidit. Tänker på er och skickar lite solsken och blomdoft!


Vår i San Francisco

1 comment:

Laiwah said...

Tack för det solsken som du skickade, tyvärr räckte det inte hela vägen fram. Snökaos och snöyra är en underdrift, OMG!!! bara igår fick jag skotta tre gånger, under en och samma dag! Hur sjukt är inte det?! Snacka om träningsvärk.. :p Miss u hun! Puss