2010-02-12

Independent woman

När jag plötsligt fick ännu en ledig kväll fick jag nästan lite panik. Velade lite mellan att ringa någon jag har på g, skicka töntiga facebookmeddelande, skriva emo-bloggar och stirra på en kaktus. Jag gjorde ingetdera utan ställde mig i en het dusch och plötsligt insåg jag att jag visst kan vara ensam. Ensam är stark. Och så vidare. Jag älskar att vara med mig själv. Hade bara glömt bort det i min kaotiska galna vardag här då jag träffar människor non stop!

Världens sötaste Mexicano tyckte jag skulle komma över på filmkväll så han fick lite quality time med mig. Men då var klockan redan midnatt och quality timen skulle bestå av att jag sover och dreglar på hans soffa medan han tittar på. Stackars.

Nu är klockan 01 och jag ska sova. Skönt!

Bra bild på mig och min egna ego booster!


Efterlyses: vem har skickat mig den här bedårande varelsen! Fanns ett meddelande på svenska med men inget namn. TACK SNÄLLA!

No comments: