2010-02-14

Weekend is over

Har haft en riktigt galen helg. Valentine partyt i fredags var roligt. Mardi Gras kvällen i San Fran var riktigt roligt, bilder kan ni se här. Vi började festa på Slider, där vår kompis kände dj'n. Vilket innebär: private booth bakom djn, bottle service och the center of attention. Allt gratis så klart! Fick till och med höra Swedish House Mafia på Slider. Sedan gick vi vidare till Ruby Skye och fick höra tonvis med bra electro och house! Slutet på kvällen i San Fran kunde kanske ha slutat bättre... Men jag är nöjd och glad.



Nu är jag dock väldigt väldigt trött. Sov inget igår natt, körde hem kl 07 imorse och har varit igång hela dagen idag (förutom min 3 timmars nap mitt på dagen). Mexicano och jag var en sväng på Tet Festival och hängde med hans roomie framför tvn. Thanks for being such a good buddy on the most depressing day of the year, Valentine's day... Sorry for making all the asians staring at you at the festival. Haha.

Tack och lov är det President's day imorgon och vi är lediga från skolan! Soooova.

No comments: